Myskväll på Hagabions café

Fredag..

 

 

Ikväll möttes jag och A, från Åhlens, vid Järntorget för att gå vidare till Hagabions café. A har som tanke att guida runt mig i stan och visa dess trevliga platser man kan besöka. Detta var definitivt ett av de mysigaste caféer jag satt min fot på.

 

Bilderna nedan har jag "lånat" från nätet för att ge en hint om hur atmosfären är där. Jag ska återkomma dit för att ta egna.. och passa på att äta deras goda Lasagne eller något annat från menyn.. och därefter sippa på deras smarrigt mumsiga latte som avrundning.

 

Timmarna passerade och när vi båda börja jäspa diskret tog vi på oss våra jackor och gick tillbaka mot Järntorget och tog spårvagnen/bussen hem var och en till sin gubbe.

 

Detta var ett mycket trevlig initiativ av A att vi gick just dit. Jag ska sätta en nål på stadskartan här hemma så att jag hittar tillbaka dit igen.  :  )

 

 

 

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på. Kram så länge.  // Christine

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0