Ajsan bajsan

Torsdag..

Idag var jag på fiket och hjälpte till med förberedelserna inför den kommande öppningen. Nu vill jag bara att det ska bli klart så jag kan börja jobba någon gång. Lite irriterande är det att kroppen min tar mer stryk än vad jag räknat med på det lilla jag gjort hittills. Då mina leder har blivit sämre efter de två nedtrappningsförsök av medicinerna jag tar.. i ett försök att kunna sluta med dom helt och hållet framöver.. så har det satt sig i nya leder och vid andra tillfället gjort det onda.. ondare. Hoppas nu bara inte att det nya jobbet gör saken värre.. hoppas.. hoppas.

En vän till mig skickade över en länk nu på kvällen på en annons om en Dobermannhane på 3 år som behöver omplaceras p.g.a flytt. Bilderna på hunden var helt otroliga. Menar att hunden var riktigt fin att se på.. hade ett vackert huvud och otroligt snälla ögon. Jag meddelade mig vän att just nu är det kanske inte rätt tid att köpa ny hund.. men kom sen på tanken om att ha den på halvtid vilket min vän tyckte var en idé att tänka på. Då delar man på alla utgifter och om någon av oss skulle resa bort kan då hunden.. Caesar som han heter.. vara hos den andra. Få se vad det blir av detta.  : ) 




http://www.blocket.se/vi/24103213.htm?ca=11


Nu ska jag titta vidare på Criminal Minds som nyss börjat på Kanal 5. Hoppas ni haft en fin dag och får en lika så god natt.

Kram och på återhörande  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0