Jahapp

Torsdag..

Idag har allt gått på halvfart. Vaknade och kände mig krasslig av något slag. Men efter att jag fått frukost i mig och startat upp dagen.. gick den olustiga känslan bort.  :  )





Då denna torsdag inte har innehållit något speciellt spännande att skriva om.. blir därför bloggen väldigt kort. Har kommit in i en period av självgranskning vilket kan innebära både bra och mindre bra saker.

Ska se om jag ger mig ut och går här lite senare. För att röra på mig och för den friska luftens skull. Om inte annat brukar det vara rätt uppiggande för tänket att gå av sig då och då.  :  )

* * *

23:00

Vid sjutiden kom S och hennes R hem till mig.. ja deras lilla hund Ada kom hon med. De hade med sig varsin pizza som vi mumsade i oss i köket innan vi satt och prata framför tv:n medan ögonen följde ett tokigt program på burken.

Det är det där programet där amerikaner ska ta sig runt en hinderbana över och under saker. De slår sig och utsättas för en massa tester. Felix Herngren och han TV-recensenten.. just det hans Wiklund hter han är som pratare. Lite skoj var det allt att se deltagarna bli blöta och ramla ner från plattformer. Lättsamt nöje en helt vanlig torsdag kväll m.a.o. : )

Det var väldigt trevligt att få besök.. bara sådär. Hade de inte kommit hade jag garanterat legat på sofflocket och glott på tv.. på egen hand.. uttråkad och less. Men nu fick jag sällskap på soffan vilket gladde mitt gamla hjärta.  :  )

Hoppas ni får en trevlig kväll.  // Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0