Radiofråga

Onsdag..

Jga brukar börja dagen med att lyssna och se på Vakna med the voice som sänds på Kanal 5 varje morgon mellan 06:30-09:00 på tv. Jag tycker att Paul.. Jacob och Josefin är rätt roliga att lyssna på. Det ger en bra start på dagen.  : )

Idag var Olle Waller där och svarade på tittarnas och lyssnarnas frågor om sex och relationer. Jag tänkte att Nu jäklar ska jag skicka iväg ett mail till Olle och fråga honom om varför det råder sån fixering vid detta ämne. Jag skriver snabbt ihop ett mail och skickar iväg.



Ett mysigt fik nere i Göteborg..


Vid 08:45 läser plötsligt Jacob Öqvist upp mitt mail i direktsändning.. - Här har vi fått ett mail från Stina som undrar "varför är det sån sexfixering i samhället idag? Man ska se ut på ett visst sätt.. vara på ett visst sätt.. ställa upp på olika saker. Jag tappar ju sugen själv p.g.a detta. Klosterlivet i Italien lockar plötsligt. : )"

Olle skrattar till på ett hjärtligt sätt och har självklart sin egen tolkning av hur intresset ligger till bland folk och fä. Jacob backar upp mitt mail och menar att det faktiskt skrivs om sex överallt.. vilket jag nickande med kaffekoppen hemma i soffan kunde hålla med om.  : )

Jag blev ganska paff att en sån Anti-fråga fick plats i programmet. Annars är det ju mest frågor om ditten och datten som sjukdomar och annat spännande som tas upp. Skönt att ställa lite motfrågor ibland.  : )



På upptäcktfärd nere i Götet..


Nu har jag druckit upp koppen med varm nyponsoppa och känner att huvudet inte har vaknat till än. Därför ska jag göra mig en kopp kaffe också och hoppas den sparkar liv i mina sega celler. Hoppas ni får en fin onsdag.

Kram och på återhörande  // Christine


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0