Börjar semestern med besök på R-ön

Lördag och Söndag..


På lördag hämtade jag lilla T vid Central stationen.. efter det bar det av till Heron City för att se den tredje Twillightfilmen Eclipse.. helt ok om man gillar vampyrfilmer som vi båda gör.  : )

Efter det åkte vi vidare till min nya favorit Indiska restaurang i Enskede och åt gott på deras lilla uteervering mitt i den gassande eftermiddagssolen. : )

När vi var mätta och belåtna körde vi hem till mitt lilla krypin.. åt glass och slappade framför tv:n tills det var dags att släcka för kvällen.

(Här skulle det legat en bild från R-ön men svårt att ladda upp i Fide.. förmodligen långt bort från 3:s master.)

På söndan åkte vi ut till R-ön.. umgick med mina systrar och deras familjer. Hem och packa och kom väl i säng vid halv tolv.. bara tre timmar att sova innan det är dags att kliva upp och bege sig till Nunäshamn och färjan öve till vindarnas ö. : )

Försöker lägga upp bilder så snart jag får bättre mottagning och annat som behövs.

// Kram Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0