17 på fredag börjar semestern

Söndag till Torsdag..


Ja som ni förstår gott folk är det rätt fullt upp nu och jag hinner inte ens sätta mig ner fem minuter om kvällen och skriva ner min bikt.  : )

Nu är det totalt fokus på semestern som börjar imorn klockan 17:00.. heeeeeeeeeelt otroligt skönt.. och gaaaaaaalet efterlängtad.  : P

Har precis målat klart tavlan jag pillat med de senste veckorna.. har just fått kontroll över mitt klädskåp som för någon dag sen kräktes ut alla kläderna på golvet framför så allt låg huller om buller och jag kunde inte hitta någonting. Men nu är plaggen då som sagt lagda i ordning igen och en tung sten har ramlat av mina ömmande axlar.  : )


Mitt lilla alster på 1x1 meter.


Nu ska jag göra mig något att äta.. sen borsta tänderna.. och därefter krypa ner under täcket. Sista dan på jobbet imorn kommer kräva allt koncentration av mig innan jag lämnar över allt på mina kollegor. Avsluta halvklara projekt.. försöka skriva ner sånt som kan komma att behövas för de andra att lösa om så behövs.. sen ska det bli väldans skönt att koppla bort allt för två veckor framåt.  : )

Efter jobbet imorn ska jag köra ut till V-holm där jag ska möta upp min yngsta systerdotter och gå på Cirkus Maximum de har där för kvällen. Ska bli skoj att se diverse djur och artister göra allehanda konster. Efter det är det bums hem och sova för att på lördag morgon måste jag städa av här och tvätta det som ska med till Gotland på måndag morgon.

Senare på lördag hämtar jag upp lilla T från Göteborg strax innan 15 vid Central Stationen. På söndan lär vi åka ut til ön och hälsa på tvillingarna och storsyrrans döttrar.. och sen flyr vi fastlandet och beger oss över till vindarnas ö.  : )

Hoppas ni får en fin fortsättning på denna vecka. Var rädda om er.. och om varandra. Ett leende och en vänlig gest kan man leva länge på och det leder i sin tur till något trevligt och bra.. så var snälla nu.  : )

// Kram från mig.. Christine med stor längtan till ön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0