Semestern började med Cirkus Maximum på kvällen

Fredag..


Oj oj oj vilken underligt trevlig och go start på min semester som nu startat.  : )

Solen skiner.. himlen är blå.. måsarna skrattar sig hesa.. och nyss hemkommen efter en kanonkväll på Cirkus Maximum ute i V-holm. Sällskap blev mina goa syskondöttrar E och E. Vilka artister och vilka djur. Favoriterna blev en kvartett mycket starka och mycket söta unga män som visade prov på styrka i dess olika former.

Oj oj oj.. alla i publiken vissla och applåderade när de var färdiga med sitt nummer.. vi ville aldrig sluta väsnas så attans bra som de var. Jag blev svettig bara av att titta på när de ansträngde sina kroppar till max.. hur varma blev då inte dom själva.  : )




Nu sitter jag här hemma i soffan och ska nog strax borsta tänderna.. för imorn blir det full rulle från tidig morgon. Det ska tvättas.. städas.. dammsugas.. plockas.. och fixas till så jag kan lämna hemmet för en tid framöver. Vid tre ska jag vara på en perrong vid Central stationen för att möta upp lilla T som imorn kommer med tåget från Göteborg. Nio månader sen vi sist sågs så undra hur mycket hon växt på sig sen då.  : )

Hoppas ni haft en fin vecka så här långt. Jag passar också på att önska er en fin helg med det ni hittar på.

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0