Jabadabadoooo

Måndag till Onsdag..


Pratade ikväll med lilla T från Göteborg angående vår idé med att hon hälsar på mig i sommar på Gotland.

Lilla T frågade hennes far S om hon fick lov att hälsa på mig.. hon fick OK som svar.. jag började leta flyg Visby - Göteborg och sedan tåg Göteborg - Stockholm. Allt är nu klappat och klart.. om nu inte biljetterna försvinner innan S hinner boka dom.  : )

T kommer ta tåget upp till mig lördag 10/7.. vi myser här i stan till måndag morgon då vi tar färjan över till vindarnas ö.. Gotland. Sen är vi på ön och hittar på massa skoj saker fram tills hon behöver åka hem igen och det blir på fredag 16/7.. och då blir det flyget från ön rakt över landet till kanske den finaste staden i landet.. nämligen Göteborg.  : )

Det ska bli så himla kul att ses igen.. och att få fler dagar tillsammans än sist för då blev det lite färre dagar. Nu kan vi hälsa på min lillsyrra C som bor där med hennes mamma B.. och deras häst Chivaz. Kanske hinner T låna hästen denna gång annars åker vi bara över till dom och myser för en stund.

Sen blir det ju givetvis Visby och dess många gränder och butiker vi kommer besöka. Massor av glass.. tacotallrikar och annat gott att stoppa i oss.  : )

Mjukglassen vid Hoburgsgubben får man inte heller missa för allt smör i Småland.. så dit lär vi åka en eller flera gånger.  : )

Ja det ska bli himla kul och dagen innan T reser hem.. på torsdan.. kommer storsyrran till ön med hennes båda döttrar E och E.. så då lär aktiviteterna fortsätta.  : )





NU ska jag lägga mig bums för imorn ska jag lämna bilen på Verkstan strax efter 7 på morgonen. Jag funderade först på att lägga in cykeln i bilen med då måste jag typ fälla ner alla säten för att den ska få plats.. så det lär nog bli Pendeln istället T/r. Jag kommer ändå ut på en cykeltur imorn då jag ska ta mig bort till AM och gå en sväng med henne. Och då bilen pysslas om får jag gå eller cykla dit jag ska under morgondagen.  : )

Jag får bara inte glömma bort att hämta ut Bettan innan verkstan stänger.. förmodligen vid 16-17.. får nästan ställa mobilen på larm så jag inte missar det och blir utan henne en dag till.  : )

Hoppas ni haft en fin vecka så här långt. Bränn er inte i solen och kör försiktigt.. som vanligt. Och var snälla mot varandra.. för är man snäll.. får man snällt tillbaka. : )

// Kramar på er alla.. Christine


Kommentarer
Postat av: Elvira

avis

2010-06-07 @ 18:17:28
Postat av: Christine

Vira.. du får hemskt gärna följa med du också.. vore bara mysigt att träffa er båda. : )

Smickra mor och far din.. så bidrar de nog med en slant för dig med ska du se. : )



Kram på dig sötis.. och puss

2010-06-07 @ 21:16:06
Postat av: lilla T

Och jag är JÄTTEglaaad C: <3

2010-06-27 @ 00:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0