Helg igen.. puha va skönt

Onsdag till Fredag..


Onsdan var det jobb och det blev väl en helt vanlig dag bland kollegor och kunder.

Torsdan blev en riktigt rolig och skön dag med många skratt. Tiden gick med en väldans fart och så här snabbt har nog aldrig åtta timmar försvunnit bakom min rygg.  : )

Fredan gick väldans fort den också.. kanske påverkar solen och ljuset mig så att jag tycker att det mesta är trevligt och bra mot tidigare under dessa mörka månader som gått. Då kändes det ibland riktigt motigt att kliva upp en del av dagarna. Men nu.. nu är ingenting omöjligt och allt känns Wonderbar.  : )



Imorn lördag blir det en heldag av massa skoj och mys. Först ska jag köra ut till ön.. hälsa på hos mamma och äta frukost hos henne. Efter det ska jag vidare hem till min äldre syster och hennes döttrar. Vi ska promenera ner till bilfärjan.. ta oss över till V-holm.. gå till Zooaffären som finns där och se hur deras utbud på akvariefisk är.

Jag och döttrarna har tillsammans kommit på den trevliga idén med att Vi ska köpa ett akvarium och fylla med fiskar av olika färg och sort.. och ha hemma hos dom. Storsyrran är inte lika förtjust.. men vi ska försöka övertala henne och ta på oss ansvaret helt och hållet själva.. så inte syrran behöver hålla rent och mata de små liven.  : )



Det sägs bli soligt på himlen imorn och i sånt fall ska vi nog försöka hinna med en fika i solen nere vid båthamnen också. På tidiga eftermiddan ska vi sen bege oss till vår styvpappa och den inbokade födelsedagsmiddan med alla barnen. Det ska bli himla skoj och även att få höra på vad pappa och hans C fick se och uppleva när de nyligen var till Paris. Spännande.  : )

Efter vi ätit och pratat av oss imorn kväll åker vi ut till ön igen där jag ska stanna kvar över natten. Så imorn blir en heldag i familjens tecken.. Myyyyyys..  ♥ ♥ ♥

Nu ska jag titta vidare på Let´s Dance och sen om några timmar är det sedan dags att krama kudden go natt. Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på.. och var rädda om er och om varandra förstås.  : )

// Kram så länge Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0