Letar Nyårsblåsa igen

Torsdag..

Är det väl ändå idag.. jo men det säger almanackan i alla fall så då får jag väl lita på det då.  : )
 
Idag var det ont om folk på jobbet.. men tur som en tok så kom det in lagom många kunder åt gången så jag hann med det som skulle göras och överlevde gjorde jag dessutom.

Jag gick en timme tidigare då förkylningen går mer bakåt än mot friskhetsstadiet.. fattar ingenting. Jag blev ju bättre eller nästa helt bra förra söndan.. sen jobbade jag igen på måndag och då var det kört igen. Antingen samma bacill som nu börjat trivas så bra i min hals och näsa att den bestämt sig för att flytta in för gott.. eller så var det någon ny bacill som tog den gamlas plats.. ingen aning.. men oerhört irriterande är det oavsett vem som nu bor i min kropp.  : )

Jag hosta som en gris hela dagen idag så jag har nu fått värk i sidan och kunderna tror nog att jag har Pest eller Kolera.. vet inte vilket som skrämmer mest.  : )

Nu på kvällen började jag kika på vad jag ska klä mig i till Nyåret. Svart lär det bli som sist men i en annan design. Har hittills hittat fyra fina varianter som jag förmodligen rätt snart behöver bestämma mig för om jag ska slå till på någon av dom. För snart lär fler än jag vara på jakt efter festblåsor.  : )



La Redout till vänster och Cheap Monday till höger.


The Papersun till vänster och Fifth Avenue Shoe Repair till höger.


Ja vad tycks gott folk. Hittar ni någon favorit så säg gärna till.. för jag vet inte själv vilken jag gillar bäst.  : )

Nää.. nu är det dags att borsta tänderna och strax stänga ögonen för denna dag. Känner mig i skrivandets stund vaaaansinnigt trött. Kanske bra att sova mer än jag gör i vanliga fall.. sova bort eländet för till nästa vecka ska jag bara vara frisk.  : )

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du ska satsa på den från The Papersun. :D

2011-12-09 @ 11:24:59
URL: http://adaosara.blogg.se/
Postat av: Christine

Japp så var det klart.. klänningen från The Papersun är nu beställd. Hoppas den sitter lika flashigt som den gör på modellen. : )

2011-12-10 @ 10:36:34
Postat av: Sara

Kul att det blev den! Den sitter säkerligen bra. :D

2011-12-12 @ 21:14:27
URL: http://adaosara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0