Flopp på postorderfronten

Torsdag..


Är ledig från jobbet idag.

Började dagen med ett besök till Tandis på morgonen. Ucsh.. jag gillar verkligen INTE att gå dit även om jag har en väldigt snäll tandläkare. Idag hann vi med halva behandlingen sen tog tiden stopp. Vi prata bort en del minuter i början.. och sen är jag ju som ett barn också.. behöver korta pauser att ta igen andan på.. vill helst ha Disney affisher i taket att titta på så jag glömmer bort var jag befinner mig för stunden.. vill gärna hålla en syster i handen.. och sedan få ett glittrigt bokmärke när allt är klart som belöning på Gott uppförande.  : )

I början av nya året ska jag dit igen för en fortsättning på eländet.. gillar det inte alls.. men måste man.. så måste man.  : /





Fick hem de plagg jag beställt från www.Nelly.com igår. Tyvärr så var inget av dom bra och något jag kommer behålla. Två av dom var deffekta och det tredje passade inte alls mina egna mått.. även om storleksguiden hintade om att det skulle göra så.

Nåja.. man måste ju testa om man tror att det kan bli bra.. och det är ju väldans bekvämt att sitta hemma i soffan och göra några tryck på tangentbordet. I eftertanke skulle jag låtit bli och gett mig ut på jakt i butikerna istället.  : )





Nu jobbar jag fram till måndag.. julmiddag med jobbet på lördagkväll.. ledig tisdag.. jobbar onsdag till lördag och sen ledig en dag och sen jobb igen. När ska jag vara ledig kanske ni undrar.. jo fyra dagar vid nyår vilket kommer bli himla gött.  : )

Hoppas ni haft en bra vecka så här långt. Var rädda om er.. i trafiken.. och om varandra så klart.  : )

// kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0