Dags för bilköp idag

Onsdag till Fredag..


Har jobbat onsdag och torsdag.. M kom hem til mig på torsdag efter jobbet.. vi lagade vår Nobelmiddag (falukorv och blodpudding) och åkte sen hem till Farsgubben för att kika på några bössor han inte vet vad han ska göra av. M ska kolla upp värdet och lite annat innan de förmodligen hamnar någon annanstans än att bara samla damm hemma hos pappsen.  : )

  
  

Jobbar idag fredag 9-12.. kör sen upp till M som jag nämnt innan.. ställer bilen där.. hoppar över till Ms bil och en fortsatt färd upp till hedemora och den plåtsak jag längtat efter sen förra torsdan.

Snart är min väntan över. Hopas nu bara den ser likadan ut som när jag såg den sist. Fick nämligen lite nojja igår över att den förmodligen fortfarande står kvar i bilhallen.. då i.o.f.s med en SÅLD-skylt.. men kanske med olåsta dörrar.. och att någon bilflanör hoppat in i den och pillat på alla knappar man kan tänkas vilja pilla på.. eller att någon gått emot sidorna och repat upp lacken.. nojjig var ordet och det höll mig nästan vaken hela natten till idag.  : )

Nu ska jag sätta fart här på jobbet och få gjort det jag behöver få gjort innan jag hastar bort till Bettan. Kom att tänka på det igår när jag parkerade henne utanför mig igår kväll. Det var förmodligen Bettans sista natt på den gatan. Fast det förstås.. det kanske blir en Sundbybergare som köper henne av mig i vår efter att jag piffat upp henne till max.  : )

Hoppas ni får en trevlig helg när den strax sätter fart. Var rädda om er i trafiken.. och om varandra förstås.

// Kram Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0