Kängor och jogg

Tisdag till Torsdag..

På tisdan jobbade jag 11-20.. snabbade mig sen hem för att mötas av M innanför dörren.  : )

Guuuuu vad gott att se honom igen.. jag har ju längtat hela tiden han varit borta i det varma.. så det var med ett leende jag tryckte ned dörrhandtaget till min dörr och möttes av en pepparkaksbrun skäggig man.  : )




På onsdan jobbade jag 9-18.. åkte sen hem och gjorde egentligen ingenting.

Kängorna ovan är de jag hittade i SKHLM´s galleria. M sa dock när han såg dom -Har du betalat för dom..? Han tyckte nog att de var mindre snygga.. men vad gör väl det.. inte han som ska ha dom.  : )



Idag torsdag var jag ledig. Började dagen med att diska.. sen blev det städa.. dammsugning.. torka rent lister, skåp, hyllor, bord från damm som landat på dom.. vattnade blommorna.. lade gamla lästa tidningar i en papperkasse som jag sen ska ta med ut till återvinningsslänget utanför.

När allt var klart började grannen borra i väggen.. NEJ, inte på min lediga dag tänkte jag och drog på mig joggarkläder och stack iväg till motionsspåret vid Ursvik. Sprang lilla kuperade spåret.. 2,5 kilometer.. men gick nog 500 meter av dom för isens skull. Men det gick förvånansvärt enkelt för att inte ha rört en fena på hela vintern.  : )

Nu sitter jag och skriver av mig medan jag inväntar M att komma hit. Han ska plocka upp mig och sen ska vi åka bort och köpa hem mat. Så... nu ska jag bara avrunda här och sen börja ta på mig ytterkläderna.

Imorn fredag jobbar jag 9-17.. och åker sen upp till lugnet uppe hos M. Där är jag hela helgen och kommer ner till stan först på måndag morgon igen.  : )

Kör försiktigt och passa på att njuta av solen när den kommer fram.

// Kramar Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0