Äntligen ledig helg

Fredag..


M.. en man med huvudet upp.. fötterna ned.
Tänker efter före.. inte som jag som bara springer på.
Grå tinningars charm stämmer verkligen in.. han e för go jag kan inte sluta le.
Full fart framåt men kan också vara still.. perfekt kombo jag vill jag vill jag vill.
Ha dig nära ha dig här.. du är väldans älskad jag lovar och svär.  

♥ ♥  ♥ 

Idag jobbade jag 9 - 18.. och det kändes väldigt skönt att det var sista dagen att arbeta för denna vecka.  : )



En liten grön blomma jag fann i Botaniska trädgården.

Nu sitter jag hemma i soffan med en mycket mätt och belåten mage. Kina till middag och lite Gott & Blandet i påsen intill. Zappar runt mellan kanalerna.. har just pratat med M som imorn ska iväg och skjuta in gevären med de vänner som ska med till Afrika om drygt en vecka. Som avslutning på kvällen blir det någon film att somna till som vanligt innan jag flyttar över till sängen och drar täcket över mig.  : )

Imorn ska jag in till stan en sväng. Först blir det till min favorit-skomakare vid Medborgarplatsens T-station. Ska se om han kan få ihop mina gamla stövlar igen. Nu har de helt trasat samman. Ena klacken är det en spricka i.. båda klackarna måste läggas om och så har skinnet släppt i kanten på ena skon. Hoppas hoppas nu att det går att ordna.  : )

Efter jag varit dit ska jag stanna till vid Nespresso´s butik på Biblioteksgatan. Ska in och köpa några rör kaffe så M och jag har att dricka och även kunna bjuda på när folk kommer färbi.  : )

Vid tretiden plockar M upp mig och sen kör vi vidare upp till Gården. Är där över dagen.. kvällen.. natten. På söndan fortsätter vi fixandet i Ms stuga innan vi är hembjudna till Ms vänner P och E med barn på kvällen. Sover i stan till måndan.. så spar vi tid och slipper gå upp i ottan som vi annars måste göra.  : )


// Trevlig helg till Er alla.. Christine

Kommentarer
Postat av: MJ

Du har pennans gåva... Önskar jag också hade det, men icke ;(... Älskar dig också!

2011-03-04 @ 21:33:56
Postat av: Christine

Tack mitt hjärtegos.. : )

2011-03-04 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0