Längtar längtar längtar till klockan fem

Torsdag och Fredag..


På torsdan jobbade jag 11-20.. det blev en lång och seg dag då vi var en man kort i butiken.

Idag fredag jobbar jag 9-17 och åker sedan på fortast säkra sätt ut ur stan och upp mot Gården. Där stannar jag tills jag inte behöver komma ner igen förrän måndag morgon vid 10.  : ) 



Jag har hittat bilden ovan på nätet och tycker den inger ett skönt lugn jag ibland kan sakna när jag är här nere i stora staden. Det beror nog främst på oredan på jobbet som pågått sedan årsskiftet.. och det tycks liksom aldrig nå sitt slut.

Nu ska jag sätta fart här så det snabbt blir dags för lunch.. sedan jobba lite till.. en välsittande eftermiddagsfika.. upp och jobba igen.. och sen iväg upp mot norr.  : )

Så.. hoppas nu att ni får en trevlig helg med det ni hittar på. Själv ska jag bara se till att njuta av varenda minut.. oavsett väder och vind.  : )

// Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0