Hälsa eller inte hälsa.. det är frågan

Tisdag..

Idag jobbar jag 11-20.. brukar bli en kvart över innan jag får låsa dörren bakom mig och sedan gå hem. So far so good har dagen varit med lagom mycket att göra.. lagom många kunder.. lagom glada kollegor.. ja det mesta har flutit på just som jag vill ha det m.a.o.  : )

Har liten aning däbbd däsa och tjock hals idag.. men bara litegrann. Jag kör numera med positivt tänkande när det gäller hälsan. Jag känner inte efter så mycket.. för jag har ändå inte tid att vara okry.. inte råd för den delen heller då det trots allt kostar en slant att stanna hemma. Så då är det bara att ge sig fasiken på att hålla sig pigg och allert.. - Jag mår fiiiint.. jajamänsan.. heja heja heja : ).. och skulle man ändå mot förmodan bli lite harklig är det bara att se till att bli bra igen.. snabbt som blixten istället för att hamna i stackars-mig fällan.  : )



Essingeleden 20:30 ikväll


Efter jobbet åker jag raka spåret hem. Blir att äta någonting innan jag hamnar i soffan med dagens Metrotidning.. varm nyponsoppa i en kopp.. och tv:ns brus i bakgrunden.

M är uppe på gården ikväll.. mår bättre idag fick jag höra.. så ikväll kan det vankas rådjursjakt eller om de tar bilen bort en bit och siktar in sig på vildsvin istället.. det visar sig om det blir något att lägga på grillen sen. : )



Essingeleden 20:30 ikväll


Nää..nu ska jag runda av här och börja räkna kassan. Stänga av manicker här och där.. och sedan åka hem till lugnet i min lilla vrå. Hoppas att ni haft en spännande dag med det ni hittat på. Kör försiktigt och sov i svala rum.. då kommer det mesta att lösa sig ska ni se.  : )

Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0