Höstbilder från veckan

Torsdag..

Bilder från min lediga tisdag uppe på gården. Hinner inte skriva vad som hänt sen sist för jag måste strax börja röra mig mot jobbet.. återkommer därför lite senare ikväll.



Rådjuren
har varit i grönsaksakslandet och ätit upp Rödbetsblasten.. smaklig måltid. : )



Dimman
låg tät ovan åkern nedanför husets tomt.



Persiljan
den bara växer och växer. Nyttigt och gott på smörgås och mat.



Trädgårdens
blad gulnar snabbt nu. Snart täcks det av pulvervit snö.



Just
här där jag tagit fotografiet ifrån.. ska jag snickar ihop en bänk att sitta på. Blir sköna dagar framöver att njuta av sol och lugn över nejden.



Blad
i närbild har något speciellt över sig. Älskar kontraster och hårda beskärnigar som ni säkert redan vet om.  : )



Trädets
krona liknade gigantiska armar som sträcker sig uppåt.. utåt.. nedåt.


Hoppas ni haft en trevlig vecka så här långt. Var rädda om er i trafiken och om varandra.

// kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0