Hmmmmmm...

Onsdag..


Får jag inga "gratis"-svar på det jag funderar o tänker.. ställer jag frågan rakt ut.
Får jag inte Nuet bekräftat genom handling.. ställer jag frågan återigen.
Jag måste verkligen veta vad som gäller.. annars dyker frågorna upp på rad utan slut.





Idag jobbade jag och åkte sen hem till min goda vän K med familj. Vi pratade snabbt bort ett par timmar innan det var dags att köra hem och få sin skönhetssömn.

Det var mysigt att ses igen och höra vad som hänt sen sist. Sonen växer så det knakar och lilltösen hade redan somnat sött.





Nu är det strax dags för även mig att sova. Skulle egentligen lagt mig för länge sen nu.. men kan inte riktigt komma till ro. Imorn blir en lång dag.. först jobba mina åtta innan det blir dags att snabbt åka hem och sen åka in till stan för middag med kollegorna jag har.

Hoppas att ni haft en bra vecka så här långt.

// Kramar.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0