Utbildning jobb och snask

Tisdag..

Jobbar till 19.. sen raka spåret hem till P och A för en sväng uti den sena februarikvällen.  : )

Imorse påbörjade M sin tre veckor långa utbildningsprocess som känns som den varar fram till sommaren. Nu är det kanske inte sommar så snart.. men det blir många dagar utan att ses. - Ääää.. det går snabbt det här.. lugna dig nu älskling.. vi har ju hela livet på oss att ses.

Detta var några av de saker M har tröstat mig med medan han själv bara ler åt saken. Han behöver nog bara få lite "semester" från vardagen för en stund.. alla måsten och slentrian i största allmänhet. : )





Är så hungrig och gottsugen numera och det beror nog främst på att det är sånt uppsnurrat tempo på jobbet just nu. Min förbränning ligger ovan toppstrecket med råge.. så det jag äter försvinner innan det nått magen med en duns. Irriterande jobbigt då det både kostar tid och pengar att trycka i sig mat och snask jäkla hela tiden.  : )

Nu är rasten slut och jag måste rusa upp och jobba 1,5 timme till. Hoppas ni fått en bra start på veckan. Kör försiktigt och dra nu inte fram Vårgarderoben för att solen hälsat på en timme eller två.. utan behåll vinterkläderna på ett tag till. För inte vill vi bli förkylda och sjuka om vi kan undvika det.. eller..?  : )

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0