snarr i magen och blicken inställd mot Romme

Torsdag..


Godisbegäret sitter i.. och nope.. inga bullar i ugnen.. bara motorn som går på högvarv.  : )

M sliter med sitt kursande och jag sliter med kollegorna här på jobbet. Det tar aldrig slut på alla måsten. Så fort man kommit igenom en hög.. dimper brevbäraren in med en ny.  : )


 
 


Soligt ska det bli enligt tidningarna i helgen vilket jag tycker låter som en himla bra idé.  : )

M är så där sugen på att bila 2,5 - 3 timmar upp till backarna i Romme.. medan jag tycker att Kungsberget har vi ju redan sett en gång även om det bara tog 1,5 timme att köra dit. Jag får väl klia M lite extra på ryggen.. bädda ner han i baksätet på bilen.. sjunga vaggvisor för honom.. och sen väcka honom med en puss på pannan när vi anlänt till skidanläggningen. Borde funka... annars kan vi lika gärna stanna hemma och åka stjärtlapp nedför gårdsbacken istället.  : )

Nu är strax fika slut så måste ila igen. Var rädda om er och om varandra så klart.

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0