Husvägg i kvällssol m.m

Onsdag..


Känner att folk här och där inte orkar hålla The happy face uppe helt och hållet. Det märks på dom.. och jag blir förbaskad på mig själv för att jag inte släpper allt och rusar dit. För vore jag av den bästa sortens människor skulle jag väl släppa allt.. glömma bort alla måsten.. och rusa till undsättning och fråga Hur har du det egentligen..?






 Lade ut en gammal bild i repris idag. Jag har ju själv inte varit ut med min Minnesmaskin på ett tag så därför har jag inga nya alster att visa upp här och nu. Kanske får jag tiden och ron att gå ut och bara knäppa av snart igen.  : )

Ska strax.. om ett par timmar.. fara uppåt norr. Får se hur morgondagen blir.. menar om den blir grå och trist eller solig och glad.  : )

/ Kram så länge.. Christine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0