I couldn´t care less

Tisdag..

Rubriken är en rätt skön sak att säga.. bara jag tordes göra det också.

Häromdagen sa en av de julextra jag jobbar med på Åhlens detta efter att vi diskuterat en viss surpuppstant på jobbet som mest tycker att vi julextra är i vägen. Någonstans i denna diskussion dök då dessa väl valda ord upp.. I couldn´t care less.. så skönt sagt.

Jag ska låna dom orden från henne och använda dom som mitt eget mantra till nästa gång jag blir vilsen över något: I couldn´t care less. Och för den som vill hålla sig till svenskan kan använda orden Skit samma istället.  :  )

Jobbar 14:30 - 20 idag vilket är en rätt kort dag men känns bra ändå. Man står ju upp hela tiden.. flänger runt och hjälper till där man kan.. ler och är så äppelkäck man bara kan vara mot allt och alla. Det finns ju gränser för hur mycket artighet en människa besitter och därför är dessa 5 timmar lagom.. sen tar charmen slut.

Ska gå och gosa lite med Flurr nu för jag har nog minskat min tid med honom då flickorna ger honom mer än han är van vid. Han lider ingen brist på klappar och kel den hunden utan har det nog rätt så bra här nere.

Hoppas ni får en fin dag. Kram och på återhörande // Christine

* * *

Angående parfymen jag köpte igår, LOVELY, så vette sjutton vad jag ska tycka om den. Väldans lagomt doftande precis när man sprayat på sig den och en stund efteråt. MEN sen då?? Var tar doften vägen? Även om jag trycker näsan mot handleden så känner jag inget annat än varm hud några timmar senare. Ska det verkligen vara så? Funderar på att maila Sverker Olofsson på Plus och fråga honom om råd.  :  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0