Juldagen

Torsdag..

Vi vaknade vid tio på morgonen.. bror M blev upphämtad av andre brodern G och hans fru I. De skulle ut och leta svamp i skogen då folk har hittat både brun trumpetsvamp och gul kantarell för bara några dagar sedan.

S, farmor E och jag åt frukost och gick därefter ut på en uppfriskande promenad i solen. Himla skönt att komma ut för vi skall gå över till G och I ikväll igen och fortsätta äta det som blev över från igår. Mums.. jag ser verkligen fram mot kvällens middag då jag vet vad som står på menyn. Smaskens smakfullt och gott.


Bokkullens baksida från vårt håll sett.


Frosten har bitit tag om dessa löv.


Det riktigt glimrade om gräset när solen låg på.


Kallt om baken för den som sätter sig här.


Motljus.. motljus.. motljus.


Ser ut som bilden är tagen mitt i natta fast klockan är mitt på daga.

Nu ska jag ta mig en tupplur så att jag orkar med ännu en lång kväll i glada människors lag. Hoppas ni får en fin fortsättning på helgen.

Kram och på återhörande // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0