Det snöar på lördagmorgon

Lördag..
När jag vaknade vid klockan åtta snöade det fint utanför sovrumsfönstret. Marken var redan täckt med detta efterlängtade vita dun. Kanske är det främst de små jordeborna som tycker detta är skoj, men förmodligen finns det många av oss större som också drar på smilbanden denna morgon. Man blir liksom glad över allt vitt som lyser upp tillvaron och så kan man kan göra snöänglar igen. :  )

Jag ska strax tassa ner från övervåningen och se om pappa och C är vakna de med. Ut med Flurr i yran och jag lånar nog deras reflexväst då bilarna tydligen kör som galningar på de små krokiga vägarna som finns här.
 
Jag hoppas att S kom ihåg att ställa klockan och inte trivdes för bra i sängen när han skulle kliva upp. Fast å andra sidan om han nu missat sin avgång går det ju fler tåg. (S) -Hoppas du får en trevlig resa upp. Vi ses när du anlänt till stan och jag kört fram droskan åt dig. Kram så länge..


Stockholm.


Flurr i Stockholm.


Stockholm.


På återhörande / Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0