Fredag för hela slanten

Fredag..

Nu var det då helg igen. Kan inte förstå att dagarna går så fort trots att jag nu inte gjort något speciellt ansträngande de sista dagarna.. eller veckorna. MEN solen skiner efterlängtat idag och tempen ligger runt 7 plusgrader.. inget att klaga på mao.

Jag låg kvar i sängen till 10 imorse.. långt efter att de andra gått iväg till sina klassisar och kollegisar. Nu är T och V hemma igen och T hade med sig sin kompis A. De spelar just nu Wii och lär nog sysselsätta sig med det ett tag framöver. Jag ska snart hoppa in i duschen och sedan sätta mig i Bettan (min bil). Vi.. Bettan och jag.. har ännu inte bestämt varthän vi skall köra men det lär visa sig var vi hamnar.

Flurr är lika söt som vanligt och han sover lika mycket som vanligt. Ibland kan inte min blick slita sig från honom då han är så attans go att se på. Det är ganska rogivande att t.e.x se på när han sover. Man ser den lilla magen spännas ut.. för att sedan sjunka ihop igen. Ibland drömmer han och de läten han då gör är så charmiga att man ibland råkar väcka honom av de skratt som görs. Han e la goo den hunden.

På MyDog-mässan vi var på fick vi tre kuponger att använda i en Zooaffär i Kållered. Varje kupong var värd 1 kilo hundkex. Så i onsdags åkte jag och T dit för att hämta ut dom. Jäklar vilka stora påsar det var.. och tre stycken dessutom. Nu har Flurr kex hela livet ut att knapra på. 

Jag ser fram mot nästa vecka av flera skäl:

1.  Ridning på onsdag
2.  Skolstarten på torsdag
3.  Konsert jag och S ska se på torsdag kväll


Såg ut så här för någon dag sedan.. idag känns det mer som Vår i luften.


Hoppas ni får en trevlig helg med det ni hittar på. Var försiktiga när ni är ute och kör.. kan finnas osynliga sladdfläckar på vägarna. Men det vet ni säkert redan om så rutinerade förare som ni förstås är.  ;  )


Kram och på återhörande  // Christine




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0