Heeelg.. jippiiiiijejjj

Fredag..

Aaaaaaahhhhh.. helgen har Änterligen börjat.  :  )

Mina planer på ditten och datten känns som de bara blir mer och mer uppskjutna. Detta beror både på praktiskt tänkande och kanske också en gnutta osäkerhet.

Jag velar och velar.. funderar och funderar.. velar lite till och sen är jag tillbaka på ruta ett igen. Så varför börja vela utavhuvudtaget när jag ändå inte kommer någonstans med det.  :  )

Idag var det full rulle från strax efter elva och ända fram tills jag skulle gå hem vid halv fyra. Imorse hittade jag en ny CD-skiva på skivväggen jag aldrig hört innan. Bandet heter Girls och påminner en aning om Glasvegas som jag blev som besatt av förra hösten.

Jag lyssnade igenom hela skivan om 12 spår och jag tyckte samtliga låtar var helt ok. Kanske är det också lite Black Kids över de här unga popsångarna. Ja.. jag blev i alla fall glad av att lyssna på tonerna som kom ut ur högtalarna.



Girls - Lust for life

http://www.youtube.com/watch?v=SuoTjYYqe4c

Snart ska jag iväg till min biopappa G.. hans sambo K och deras katt B. Äta middag där och prata bort en stund och sen hem igen för att sova. Imorn far jag ut till skärgården efter jag ätit min frukost och borstat tänderna.

Jag ska sätta kameran på rejält prov imorn då jag ska fota lite av varje men främst två vilda tvillingar. Hoppas skärpan orkar hänga med i deras framfart.  : )

Hoppas ni får en toppenhelg med det ni hittar på. Imorn har det pratats om att det ska bli fint väder. Hoppas hoppas för detta gråa gör en så trist och grå själv. Jag behöver lite ljus så jag piggnar till i huvet mitt.  : )

Kram och på återhörande  // Christine



Kommentarer
Postat av: tovis : )

dethär bandet var faktiskt ok.. :)

2009-11-21 @ 14:36:20
Postat av: Christine

Ja visst är de. : )

Har du lyssnat på fler låtar på YouTube eller har papsen laddat hem hela skivan..?

2009-11-21 @ 17:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0