Uppdatering sen sist

Lördag till Onsdag..


På lördan jobbade jag till 16.. gick sen hem och började tänka på hur söndagen skulle te sig.. på olika sätt och vis.

Söndan åkte jag ut till Sandhamn där det blev en härlig dag med i och för sig milda vindar och lite blåst.. men bada gjorde jag en snabbis.. fy tusan vad det var kallt.. sen upp på land.. värmde mig mot en ganska så skön klippväg som fick upp värmen i min rygg och bak igen.. och badhandduken tätt tätt omkring.  : )





I bandspelaren som vi tagit med spelades först The Basebolls.. en grupp killar som gör covers på nya hits.. men i 50-tals tappning.. himla fräckt. Efter blev det min tur att sköta spelaren och då blev det Selvmord.. så klart.  : )





Efter att klockan närmat sig halv fem och våra magar börjat kurra.. gick vi tillbaka till hamnen och satte oss på värdshusets bakficka för en bit mat. Vid 18:30 tog båten oss tillbaka till stan igen. VI var framme strax efter 20 och gick sedan mot Centralen och pendeltågen hem.





På måndan var det jobb igen.. dagpasset och fy tusan vad mycket det var att göra även idag. Mellan kunderna drömmer jag mig bort i form av telefonsamtal och sms.. har nog aldrig skickat så många eller fått så många som jag nu får per dag.  : )





På tisdan var det fortsatt mycket jobb och jag stängde butiken idag.. med oerhört trötta ögon men glad ändå kom jag hem sent och somnade sedan med tankarna på ett håll och ett brett leende på min mun.  : )





Idag onsdag har det varit lite för mycket även idag på jobbet. Ena kollegan kom tillbaka från sin semester idag.. och fick väl en smärre chock över hur mycket det är.. och hur jäkla tröttsamt det då blir. Synd hon inte fick en bättre start på höstterminen.. för då känns inte väntan på nästa sommar så lång.  : )





Imorn torsdag jobbar jag till 16.. sen är jag ledig fram till måndag morgon.. till klockan 10 närmare bestämt.. ska bli så himla skönt att få tre dar ledigt på rad.. spännande.. härligt.. och så himlars roligt.  : )


// Kramar från mig.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0