Märkliga drömmar och flitig som en myra

Onsdag och Torsdag..


Onsdag var det jobb och idag torsdag var det ännu mera jobb.  : )

Som jag skrivit tidigare.. tur jag gillar stället och kollegorna så mycket som det är att göra.. för annars hade jag ramlat av pinn för länge sedan.  : )

Inatt.. menar natten till idag drömde jag en väldigt märklig dröm. Berättade den för min vän P som jag gick ut och gick med efter jag jobbat klart vid åtta ikväll. Han svarade med ett Ojdå.. och såg förvånad ut. Undra om han börja fundera på vem jag egentligen är eller om han bara blev paff över den överdrivna fantasi jag tydligen måste besitta. För jag fattar inget.. inte han heller.. och jag tror ingen annan heller kan tolka vad den handlade om eller vad den ville säga mig.  : )



Botaniska sommaren 2009.


DÅ klockan är mycket nu.. hög tid för sängen.. ska jag försöka skriva ner imorn vad drömmen berättade eller vad som hände. Mycket märklig och om någon av er som läser är duktig på sånt får ni hemskt gärna göra ett försök.. med att tyda den menar jag.  : )

Sov gott nu alla ni som nu sova ska. Och hoppas ni får en finfin helg när den snart tar sin början.

Kram på er // Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0