Promenad och hårklipp

Måndag..


Idag ordnade jag med lite papper.. klippte mig hos min vän Ps tjej A i salongen där hon jobbar.. och därefter mötte jag upp min vän A-M.

Vi hade som plan att promenera in till S:t Eriksplan och ta en fika.. och därefter gå hemåt igen. Solen sken.. kylan bet i kinderna.. så det var väl en helt vanlig vinterdag i storstan.  : )

Idag blir det min dag i bilder då jag är lite trött i skann i skrivandets stund. Så varsågoda.. här nedan kommer en glimt om hur Solna Strand och Pampas Marina såg ut där vi gick fram.  : )





















Jag blev otroligt fluffig och fin efter att A klippt.. kammat.. och fönat klart mitt hår. Tänk att det fanns så många hårstårn ännu på knoppen. Och jag som trodde det var mer eller mindre kalt där uppe numera.  : )

Nu ska jag köra mig en kopp te och sedan börja tänka på refrängen. Imorgon ska jag möte butiksägaren för ett möte om en eventuekk framtid där. Det är många saker som ska klaffa.. ja för både honom och mig. Så får han höra det han vill höra.. och jag likaså.. kanske jag har ett jobb med start på måndag igen.  : )

Lovar att meddela er om hur det gick imorn. Tills dess får ni ha en trevlig afton.. sova gott.. och förhoppningsvis få en fin dag imorn med det ni hittar på.

Kram så länge  // Christine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0