Det är Robin Hood jag vill ha

Tisdag och Onsdag..

Tisdan blev en kanon dag ute på ön med sol.. mamma.. och så tvillingarna som for omkring och var sådär ivriga och energiska som bara tvååringar kan vara.  : )

Idag onsdag kom skatteåterbäringen in på kontot.. tack snälla herr Hood.. den satt fint den.  : )

Hem efter jobbet och betalade Gotlandsbiljetterna för mig och lilla T.. så nu känns det ännu mer nära tills vi kör upp Bettan för rampen och sedan in på bildäck.. ooooohhhh vad jag ser fram mot det.

Känns som denna sommar kommer bli kanon på alla sätt. Hoppas vädergudarna är snälla mot oss bara.. för förra året var det rätt svalt och regnnet hängde över oss nästan varje dag. Så pliiiis alla vädergudar.. give me some sun this time.  : )




Wayne Wade - Lady
http://www.youtube.com/watch?v=ia_iWfAGRWI&feature=related

Nu ska jag äta snabbt innan det är dags att dra på mig nattsärken. Hoppas ni haft en trevlig dag med det ni hittat på. Jag håller tummarna för att vi får soligare väder imorn.. för idag var det lite soldis och nu på kvällen kom små små regndroppar.. mer som fint puder.. om man nu kan kalla regn för puder.  : )

Var rädda om er.. håll i pengarna.. och var snälla mot varandra.

// Kram Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0