Jobbvecka och midsommar i Nyköping

Onsdag till Lördag..


Onsdag till lördag jobbade jag.. men bara 10 - 14 på lördan.. och efter det stack jag och P iväg till Nyköping och hade Midsommarkul där.  : )

Nedan är bilder från den dagen.. middag intogs nere intill kanalen på en väldans bra Indisk restaurang. Vi fick bord på deras altanbrygga mitt i solen.. smarrigt god mat och dryck.. sen fortsatte vår tur runt i stan. Jag plåtade det jag fann intressant att plåta.. och P han strosa framför och letade upp fotografvänliga objekt. : )















































Nu börjar mina ögon kännas tunga efter en kanondag ute på ön. Träffade allihop och började hos lillsyrran och tvillingarna.. sedan en kort sväng förbi mamma.. och avslutade hos storsyrran där jag blev bjuden på smarrig Tacomiddag. Tog 22-färjan hem och ska strax släcka här hemma för kvällen.

Imorn hoppas jag det blir fin väder då med.. för då lär jag och P sticka ut en sväng igen.. målet är ej bestämt ännu.. utan vi brukar hamna någonstans där man kan se sig om och fika gott.  : )

Hoppas ni haft en fin helg så här långt med det ni hittat på. Kör försiktigt imorn när alla midsommarfirare ska hemåt igen. Kram på er och god natt.  : )

// Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0