Stress stress stress

Söndag..


Idag jobbar jag 11-17 och ska därefter träffa min gamla rara kollega S och hitta på något skoj tillsammans med henne.  : )

Igår kväll åkte jag och M bort till Heron City för att äta mat och se den nya filmen Green Lantern. Den var toppenbra. 3D.. och gav en sån jäklars skön känsla i kroppen och knoppen när man gick därifrån efter 2 timmar av ren underhållning. Ni som gillar actionfilm.. Gå och se..!!!!  : )





Imorse har regnet fallit ner en aning över la Stada. Känns rätt ok när man ändå bara jobbar.. värre för de som fortfarande har sin semester kvar.

Jag har nu börjat få lite Ågren Light över vad jag ska hitta på till M när han om ett par veckor fyller 40. Han själv vill inte bli firad men jag fick för en kort stund höra att hans en nära vän.. tillika kollega tillsammans med andra kollegor kommer hitta på något för honom.. så klart. Fattas väl annat när man fyller jämnt.  : )

Men tillbaka till mitt problem.. vad ska jag själv hitta på som han kan komma att uppskatta..? Jag har nämligen ingen aning.. absolut ingen aning.. då utgångsläget var att inte fira speciellt alls.. utan att försöka komma iväg på en liten resa istället.. och sen så gillar han bara hårda paket.. och så ska det vara antingen saker till bössan.. bilen.. eller någon ny svindyr elektrisk leksak. Allt detta tycker jag är trist att ge bort.. så därför står jag nu i ett läge där jag inte har den blekaste om vad jag ska hitta på. 

Tänk.. tänk.. tänk.. tääääääääänk.  : )

Vore kanske bättre att skicka en Morsekod upp till Galaxen.. be dom zappa bort mig för ett tag så jag slipper fundera på vad jag ska hitta på. För är jag inte ens närvarande här på Jorden när den stora dagen är.. så kan jag väl inte hållas ansvarig heller för om jag ger bort en Floppgåva eller ej.  : )

Nää.. nu måste jag sätta fart här så inte kollegorna tittar snett på mig.

// Kram så länge.. Christine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0