Snart ledig helg.. jippiii

Torsdag och Fredag..


Jobbade torsdag 11-20.. åkte sen hem och mötte M som stod vid spisen och lagde middag åt oss.. gör jag gärna om igen.. menar komma hem till färdigdukat middagsbord.  : )





Snygga smycken på nätet - Mawi.. http://mawi.se/catalog/index.php?cPath=55


Idag fredag jobbar jag 9-17.. blir nog till 18 innan jag kliver på det lediga helgtåget. Efter jobbet åker jag hem en snabbis.. inväntar signal från M om när det är dags att sätta sig i bilen och börja köra norröver.

Vi ska försöka komma vidare i det stora sovrummet.. det är väl någon list som ligger och väntar på oss också.. annars bara ha det lugnt och trivsamt tillsammans. En av helgdagarna kommer vänner till M hem till oss. En lite pojk på ca 3 år och en alldeles ny följer med i sällskapet.. så det blir nog trevligt och glatt.  : )

NU är rasten slut så måste avsluta här. Hoppas ni får en trevlig helg med det ni hittar på. Jag hade hoppats på att lillsyrran kom upp med killarna så de fick åka skoter innan snön försvinner.. men det stod hemmafix på deras helglista så skoter får det bli en annan gång istället.  : )

Kram på er så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0