Oj vad tiden rusar på.. hinner inte med

Måndag..

Ja nu har det gått många dagar igen sedan jag uppdaterade min omvärld om vad jag håller på med och var jag är.  : )

Jag har ju börjat jobba igen.. har haft ledig helg som jag så klart tillbringat uppe på Gården med M och de andra. Vi har varit hembjudna på middag hos goda vänner.. M har köpt en till bil att ställa på parkeringen.. och så hann vi med traktors race på sena eftermiddagen på söndan. Så det har varit lite av varje sen sist vi sågs.  : )

















Ja nu sitter jag hemma i soffan.. funderar på vilken stad i Europa som skulle kunna vara trevlig att besöka en långhelg under hösten. Jag och M funderar på att ta en tur iväg då båda fyller jämt denna gång.. och det måste vi ju fira.  : )

Nu ska jag göra mig något att äta innan det är dags att dra på sig nattsärken.

Hoppas ni haft en bra start på denna vecka och får en likaså bra fortsättning på det som återstår av den.

// Kramar så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0