Bra känsla för hösten

Lördag..

Nu har det passerat flera dagar igen.. sen sist jag var här menar jag. Vet inte om jag ska skylla på lathet eller bara en kombo mellan sommarslöhet och tidsbrist.. efter ligger jag hur som helst.  : )

Jag jobbar nu på lika hårt som innan semesteravbrottet. De flesta av kollegorna är fortfarande borta från jobbet. Ett par kommer tillbaka i nästa vecka.. andra får jag vänta lite längre på. Utanför är temperaturen svettigt hög. Åskan har än så länge hållit sig borta men trycket och den höga luftfuktigheten finns alltjämnt där som ett närgånget sällskap.

Jag har nu fått in flera tips på trevliga städer att besöka under en fyra dagar eller så i höst. I förrgår talade jag med mamma och R som nu är sugna på att hänga med mig och M på vår lilla romantiska trip. Jag föreslog att även Ms föräldrar skulle slå följe.. men med alla djuren på gården så blir det svårt.. om kanske en omöjlighet att vara borta så länge. Annars vore det rätt fränt att på plats hyra en minibuss.. trycka in alla i den och tuffa runt som ett gäng glada och nyfikna pensionärer.  : )





Jag har ju fått ett presentkort till nytt Tandemhopp som jag bokade in på Gryttjoms flygfält till nästa vecka. Just när jag tryck på godkänn din bokning kom känslan i kroppen.. gör det inte.. varför leka med ödet igen.. när jag redan testat det förra hösten. Så istället frågade jag M om han ville hitta på något med mig av utbudet http://www.liveit.se/ har.

Vi kikade runt bland allt de erbjuder och kom fram till att deras kombination av RIB-båt och helikopter skulle vara kul. Nu fanns det bara platser kvar till mitten av september så hittar vi inget annat att göra innan den 8 samma månad (då presentkortet går ut).. så bokar vi in oss för det senare i höst.  : )

Nu ska jag runda av här och sätta fart.. hoppas ni får en fortsatt trevlig helg och var rädda om er i trafiken.

Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0