Räknar ner timmarna till mitt sommarlov startar

Tisdag och Onsdag..


Jobbade tisdag till stängning och sent blev det. Jag var inte hemma förrän strax innan nio så det blev en lång dag med tanke på att jag klivit upp innan sju.. ner till tvättstugan.. diska rent.. iväg till KS och lämna blodprov.. sen jobba 11-20:30.

Idag onsdag jobbade jag 9-18 men stannade kvar en stund i SKHLM och gick in på Cubus 30% REA på allt de hade idag. Jag hittade två fynd.. en att behålla.. en att ge bort.. himla bra fördelning.  : )





Imorn torsdag blir det ut till V-holm och hämta upp äldsta syskontöden E. Vi ska till Solna Klättercenter och kämpa på uppför väggarna för en stund. Sen åker vi ut till ön och hämtar hem tvillingarna. Kanske följer mamsen med.. behövs nog för när vilddjuren helt löper amok kan man inte annat göra än att sätta sig i ett hörn och ta skydd bakom stora mjuka kuddar.  : )

Nu på sena kvällen har jag varit riktigt flitig och skickat iväg fem intresseanmälan lite hit och dit. Håller tummarna och hoppas att någon nappar. Det kan ju inte blir mer än ett Nej.. eller fem Nej blir det ju.. så det är bara att vänta och se.  : )

Nää.. nu är det dags att sova för kvällen. Jag skrev en längre Blogg idag men hade låtit datorn vara för en stund, och då försvann allt när annars tanken var att Enter-knappen skulle publicera det. Och då jag nu blivit grusig i ögonen blir det kortare idag och får köra en mer detaljerad text en annan dag istället.  : )

På lördag efter sista arbetspasset börjar änterligen mitt sommarlov.. fyra veckor av lugn och ro. Ja det lär bli en hel del nöjen också.. men främst att bara vara. Träffa nära och kära och bättra på fräknarna i ansiktet mitt.  : )

// Sov gott och kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0