Änterligen Sommarlooooov

Fredag och Lördag..


På fredan jobbade jag 11-20.. och det blev en rätt så ok dag att jobba.

Då det är min näst sista dag att jobba på fyra veckor.. var jag sprudlande sprallig och livet lekte.  : )




Idag lördag jobbar jag 10-17 och åker sen upp till M på Gården.

Imorgon blir det dammbygge på tomten. M ringde just och sa att han köpt grejjor på Bauhaus som vi har att ta hand om imorn då.

Kanske kommer mamsen upp också.. med sin käreste R.. annars blir det mest koppla av.. fixa i trädgården.. planera nästa växt- och blominköp och bara vara.  : )

På måndag ska Ms pappa köre ner till Ms syster och hämta hem deras 6 månaders Rottweilervalp.. en tik.. och såååå söt när jag såg hennes sist för några veckor sedan. Det blir att de tillsammans med oss kommer ta hand om den tills vidare. Jag har redan två namn att ge henne om nu inte mamman redan bestämt ett.. Hedda eller Wilma.. det är i alla fall mina förslag.  : )

NU har jag inte tid mer att skriva. Ska börja runda av de sista skälvande minutrarna här innan det är dags att säga hej då till min kollega som stänger butiken idag.

Jag vet inte hur ofta jag kommer gå in här och uppdatera vad som hänt.. men något blir det i alla fall. Passar på att önska mina läsare en riktigt trevlig och solig sommar. Glöm inte Mygga från apoteket.. kan vara bra när de små rackarna kommer fram och är ute efter blod.  : )

// Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0