C ♥ M = Sant

Onsdag till Fredag..


Just nu mår jag så jäklars bra.. och det beror på M.. min härliga M. 

Laleh - Snö
http://www.youtube.com/watch?v=YYQWlRiXQKU


När jag befinner mig nere i storstan och jobbar längtar jag upp till Gården och allt som finns där uppe. Från de små rädisplantorna som nu vackert står i rad.. till de svajjande höga trädens virvlande sus och dans. Men mest av allt att vara nära M.. sträcka ut en hand så jag kan snudda vid honom.. då trivs jag som bäst.

M.. du gör mig glad.. får mig att le med hela kroppen.. längta till nästa gryning.. till nästa solnedgång. Du har skakat om min värld på ett possitivt mått. Du är som vattnet för blommor på äng.. som årorna för ekan.. du är balans och förstånd. Du kompleterar de sidor jag själv inte har.




Jag vill göra allt och ingenting med dig.. testa det jag ännu ej har prövat.. se platser jag inte visste fanns.. drömma mig bort med dig tätt intill.. för du finns alltid där.. i mina drömmar om natt och om dag.

Jag kan vara cool i din närhet.. svag eller vek. Ditt lugna naturliga sätt påverkar mig grundligt.. för varför oroa sig.. det kan inte gå mer än åt helvete.  : )





Laleh sjunger om snö
Jag sjunger om dig
Hon älskar det vita
Och jag älskar dig

♥ ♥ ♥


// Christine


Kommentarer
Postat av: MJ

:), inte svårt att le o vara glad när man läser det här. Puss o natti, ses i morgon eller idag, beror lite på när du ser det här.



Love you/

M

2011-06-04 @ 22:09:56
Postat av: Christine

Det var väl inte så svårt ; )



Tänk att en del har så bökigt med att yttrycka sig i text istället för med ord.

Bara låta det flöda.. hur resultatet blir spelar mindre roll.. bara det blir något : )



Ses snart.. Puss puss puss C

2011-06-05 @ 08:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0