Blommig helg på Gården

Torsdag till Tisdag..

Hinner inte uppdatera just nu.. så håll till godo med en färsk bild uppe från Gården så länge.  : )
Återkommer ikväll efter jag jobbat klart.



























Ja så var jag hemma efter dagens arbetspass 11-20. Det blev en rätt så skön dag med inte så värst mycket att göra.. ja förutom en sväng på eftermiddan när jag fick passa upp på tre andra nya som pockade på min uppmärksamhet.  : )

Imorse gick jag upp i ottan.. tvättade kläder.. sen in med två rabarberpajer i ugnen som jag skulle ta med till jobbet. Mutpaj skulle man kunna kalla det.. menar så de håller sig snälla och arbetsamma så slipper jag ta hand om saker de annars inte gör.  : )

Imorn jobbar jag 9-18 och åker sedan upp till Gården där jag har tänkt att tillbringa min lediga torsdag. Jag hoppas på soligt och varmt väder då för i sånt fall får långbyxorna och de tjockare tröjorna ligga kvar inne på stolen.. medan shortsen och linnet får lufta sig för andra gången detta år.  : )

Nu är det dags att runda av och tänka på refrängen. Sova bör man annars dör man.. kanske inte riktigt så dramatiskt.. men risken för att man blir skrynlig och glåmig i förtid ökar ju markant då.  : )


// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0