Världs ände imorn.. eller..?

Fredag..

Idag jobbade jag 11-20. Det blev en rätt lugn dag men väldans lång istället.

Imorgon lördag jobbar jag 10-17.. hoppas kunna gå lite tidigare för sen ska jag raka spåret upp till M på gården. När man inte setts på ett par dagar blir det nästan lite pirrigt igen. Jaha var det så han såg ut.. men oj vad pirrigt det blev nu då.. han e ju riktigt söt ju.. hur ska jag bete mig nu då.. ska nog spela lite cool och svårflirtad tror jag allt.. ha ha.





På söndan är jag sedan ledig.. ska bli skönt.. och jag hoppas det blir fint väder då som de hintat om tidigare att det kan bli.  : )

Ja det vill säga.. går nu inte världen under klockan 18 på lördan.. ska jag se till att njuta så mycket jag bara kan av tiden uppe på Gården innan det är dags att köra ner till stan igen och jobba på igen.

Hoppas ni får en fin helg med det ni hittar på. Lägg lite kött på grillarna.. vattna blomrabatterna.. svalka strupen med en Mojjito eller Gin & Tonic.. eller håll er till det mer sunda alternativet.. standard mjölk så vit som snö.  : )

Fotot ovan är på lillfisen nere i Götet och en av hästarna på Gannarve Gård på Vindarnas Ö.. taget i somras. Lilla T följde ju med mig dit en vecka.. innan jag sen fick sällskap av storsyrran och hennes töser båda.

Nu är det dags att runda av.. ska strax borsta tänderna och sedan släcka ner för natten. Ska packa ner lite prylar imorn innan jag åker till jobbet.. så det blir nog en del omkringrännande om jag ska hinna med allt.. för sovmorgon vill jag allt unna mig också.  : )

Kram så länge... Christine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0