Babe kommer hem ikväll

Fredag..


Sitter just nu på jobbet och har min sista rast för idag. Jobbar fram till 20.. och åker sen hem till min lilla lya.  : )

Jag fick för en liten stund sen ett efterlängtat samtal på mobilen.. från M. Han har nu kursat klart och satt i bilen. Jag trodde han var på väg upp till stugan då jag jobbar sent idag och har även arbetsplikt imorn till 17. MEN.. min babe var på väg hem till mig istället.  : )

Tjohoo vad glad jag blev av samtalet.. för jag har verkligen saknat närheten till honom. Kroppsvärmen i en omfamning.. smilgroparna på hans kind.. ja till och med hans snarkningar och tandgnissel.. så ni fattar ju vad jag känner för karln.  : )





Ikväll blir det våfflor till middag. För min del toppar jag det med hjortronsylt och glass.. eller grädde.. har inte bestämt mig än riktigt vad som blir bäst. M önskade sig Drottningsylt eller hallon.. så det lär bli några burkar sylt på bordet så vi har att välja bland.  : )

Nä nu måste jag avrunda här och gå upp för jobb i 1,5 timme till.. lite drygt. Sen ska jag skynda och stänga butiken.. svänga förbi affären på vägen hem och köpa det vi ska ha ikväll.. och sen kasta mig om halsen på M.. min älskade M.  ♥ ♥ ♥

Hoppas ni får en trevlig helg med det ni hittar på. Var rädda om er och akta er för yrkesfordon på vägarna.. då de tycks helt ha glömt bort hur man för sig i trafiken numera.

// Kram och kindpuss från mig.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0