Elsa Sofia är änterligen här

Onsdag..


Välkommen till världen lilla Elsa Sofia.. världens gulligaste namn och så himla söt tösen är på fotografiet jag just sett.   ♥ ♥ ♥

Ja nu har då min bästaste vän K och hennes man M fått sin lilla flicka. De har redan toksöta pojken A så detta blir gräddan på moset. Tänk.. en liten tös man kan klä i blommiga klänningar.. göra toffsar och flätor på.. rosa.. lila.. ja allt som en liten prinsessa ska ha.

jag kunde bara le brett.. faktiskt så skrek jag till när jag såg att det var en flicka de fått.. jag har kännt på mig det sen början även om mamman trodde det var en pojk. Så himla skoj och jag längtar tills jag får komma hem till dom och hälsa på den lilla.  : )

Annars rullar livet på som sig bör. Jobbar till 18 och ska sen hem till mig och möta upp M som bor hos mig över natten. Imorn åker jag ut till ön och grattar mamma på hennes stora dag. jag är m.a.o. ledig imorn torsdag vilket känns bra då jag jobbar helg denna gång.. både lördag och söndag.

Nu ska jag runda av här och strax gå upp och jobba igen.

Hoppas ni haft en trevlig vecka så här långt. Glöm inte bort att ta fram varmare kläder ur garderoben nu.. för kvicksilvret fortsätter att sjunka.. tyvärr.  : )

// Kram så länge.. Christine

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka vackra bilder, speciellt den med åkern och de kapade stammarna. Du är en mästerfotograf i stövlar. Puss och kram från mamsen

2011-10-27 @ 16:30:54
Postat av: Christine

Tack lilla mamma. : )

Ja du höjer mig till skyarna du.. men mot proffsen vet du ju vad min åsikt är.. menar jag i jämförelse med dom. : )

Kram och puss C

2011-10-27 @ 21:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0