Lite av varje

Tisdag..


* * *
18:45

Hjälp.. min bästis K har just åkt in till BB.. nu är det änterligen dags.  : )

När jag såg den uppdaterade statusen på Fejjan.. blev jag toknervös. Jag tänker just nu massor på dom och framförallt K min vän.. som ligger där och pustar och frustar.

Jag håller tummarna för att det blir en liten tös som pluppar ut denna gång. Kram kram kraaaaaam till K.. M och lille A som snart blir en till runt middagsbordet. ♥ ♥ ♥

* * *

Har nu lunch ett litet tag till.. sen blir det att fylla på kaffekoppen igen och gå upp och jobba fram till 20 ikväll.  : )

Jag kikade i tidningen Residence vi hade i lunchrummet.. hittade en himla trevlig butik på nätet som heter Mimou. Mycket färger och snygg inredning. Något att vila ögonen på för en stund.  : )





Jag jobbar denna helg så ser fram mot nästnästa då jag kan fara upp till Gården igen. Andas lantluft.. hälsa på hos de nya lammen.. klia grisarna bakom örat.. gosa med gårdskatten.. menar den kelsjuka av de två.. busa med hundarna.. fortsätta nedstängningen av trädgården inför vintern.. och mycket annat mer.  : )

Just det.. i övermorgon.. menar torsdag.. fyller min mor 65 år. Hur kan hon vara så pass till åren.. när jag själv inte är så värst gammal. Får inte ihop det riktigt.  : ) 

Då ska jag i.a.f. ut till ön och gratta henne.. med sång.. blommor och presenter. Nu har hon ju det mesta redan så det blir svårt att hitta på något hon kan få nytta och glädje av. Jag kommer nog på något ska ni se.  : )

Nu är det hög tid att ordna till kaffet att ta med upp. Hoppas ni haft en bra start på denna vecka och får en likaså trevlig fortsättning på den. Kör försikigt där ni kör.. denna vecka är det mer trafikpoliser ute än tidigare.. så var varsamma med gasen.. och håll avstånd för säkerhets skull.  : )

// Kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0