Dimma och ledig helg

Måndag..


Jag var ledig i helgen som gick och befann mig då uppe hos M.. på Gården.. som vanligt. Så fort jag är fri vill jag vara så nära M jag bara kan och få andas frisk luft för en stund. : )





På väg ner till storstan i onsdags morse var det faslikt dimmigt utomhus. Det är från då fotografierna är tagna. Det var ingen fara för siktens skull.. utan det var bara magiskt lugnt skönt där jag for fram. Nästan inga andra bilar mötte jag utan bara kilometer efter kilometer med skog och öppna vidder. Vackert och där jag allra helst vill bo.  : )





På fredag ska M med en vän upp till Norrland för att jaga älg. Jag själv stannar kvar i storstan för att jobba på lördag.. Alla helgonsafton tror jag att det är då. Sen är jag utan arbete på söndan så då blir det till att bjuda hem sig själv till de som är lediga då.  : )





Ikväll har jag jobbat till 19 och har sen bara ätit snabbt och därefter tittat på gamla och nya bilder jag fångat med minnesmaskinen. Lite grus i ögonen jag känner av just nu.. så därför ska jag avrunda för nu.  : )





Hoppas att ni haft en trevlig helg med det ni hittat på. Tänk framåt.. glöm bakåt.. så ska ni se att vardagen blir så mycket trevligare att leva i.  : )

// Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0