M.. låtlänkar och polisblink

Torsdag..


Idag är jag ledig från jobbet och glädjs över att det inte regnar.. än ska jag kanske tillägga.. denna dag. Det känns mer Lyx om det är uppehåll.. än om det bara öser och öser ner.  : )



Holmhällar - Gotland 2011


Hörde den här sköna låten igår på radion på min väg till jobbet. Den är gjorda.. med en budget på 20 kronor av ett gäng tonårskillar från stan. M ska ju ha några vänner hem till sig i helgen.. så då kan de kanke ha nytta av denna på dansgolvet.

Mange Makers - Fest hos Mange

http://www.youtube.com/watch?v=xoVRPngoLHM



Holmhällar - Gotland 2011


Min plan för dagen idag är att ta fram stora sopsäckar och kasta så mycket jag bara förmår. Jag avskyr att ha det trångt i skåp och hyllor.. att det liksom bara ligger utan att användas. Då kan man lika gärna ge bort sakerna eller kasta på soptippen. 

Men om jag ids komma igång med detta rätt trista men braiga på samma gång.. det visar sig. M kommer hem hit efter att dagens möten och jobb är avklarade. Vad vi hittar på då vet jag ännu inte.

Igår åkte vi förresten bort till Heron för tacomiddag.. fika.. och bio på det. Gårdagens film blev Captain America. Faktiskt himla underhållande film med både spänning.. effekter och glada skratt.

Bonuslåt till M och hans gubbs.. dance dance dance.  : )

LMFAO - Party Rock Anthem ft. Lauren Bennett, GoonRock

http://www.youtube.com/watch?v=KQ6zr6kCPj8&feature=fvwrel



Köar på L.E.V.A - Gotland 2011


Nu ska jag i alla fall stänga av datorn och samla mina krafter för städning som då var tanken. Hoppas ni får en trevlig fortsättning på veckan. Var rädda om er i trafiken och tänk på vem ni visar fingret för. Jag råkade göra det för en civil polisbil häromdagen. De pressade på bakom baken på mig.. flashade med hellyset vilket gör mig lika arg som en tjur i kombo med ett blodrött skynke framför nosen.. Låt mig vara och låt mig byta fil i min takt.. du kommer nog fram förr eller senare ska du se..!

Blink blink med de bakre blå ljusen innanför de mörktonade rutorna gjorde de när de passerat mig i filen intill. Förmodligen för att visa mig Ajabaja.. man visar inte det längsta av fingrar vi har för en konstapel.. eller två. Fy skäms. Ja jag säger då det.. hade de haft på blåljusen från början eller suttit i en "riktig" polisbil.. ja då hade jag ju vetat att de ville köra olagligt snabbt förbi mig.  : )

// Hej och kram.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0