Höga trän och svarta nattabilder

Måndag..


Idag var det jobb igen efter en dag av ledighet som jag tillbringade tillsammans med M så klart.  : )





Tog en tur med kameran ut i skog och mark häromdagen. Tittade upp mot den klarblå himmel som då var. Underbart väder och det är just vad denna bild också visar.. hopp om att våren och sommaren snart är här.




Efter jobbet i lördags körde jag hem till goda vänner till M. De har just flyttat in i deras nya hem.. och det var ett väldigt mysigt hem de fått. Där kommer de nog att trivas gott och förmodligen inte planera någon ny flytt i den närmsta tiden.

På vägen hem till M hade jag långtråkigt i bilen. M körde sin egen bil och låg alldeles framför mig på vägen.. så jag drog upp min lilla Canon och knäppte av det som knäppas ville. Resulten.. ja några av dom kan ni se idag.  : )




Ms baklyktor lyste upp den nattsvarta himlen när brompedalen klämdes åt. Jag är ju totalt torsk på kontraster så detta är mumma för mig att sen leka med i fotoprogrammet jag har.  : )




Den som åkt upp och hälsat på mig.. eller M.. eller oss båda.. känner nog igen järnvägsövergången i bild. Nu kommer det sällan något tåg här och aldrig på kvällen.. så därför är det bara att gasa på utan fara för krock.  : )

Just nu ser jag fram mot den kommande helgen. Löpsedlarna lovar Ryssvärme.. få se om den prickas in lördag och söndag.. ja gärna fredagkväll också.. det vore något.

Hoppas ni fått en bra start på denna vecka. Jag har fått det även om jag just nu är toktrött i ögonen båda. Blir nog en spännande vecka.. det känns som det i alla fall.  : )

// kram på er så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0