Kattmania

Måndag..

Som ni nog redan vet.. så har två små otroligt söta och goa kattungar letat sig hem till M. Var de kommer ifrån har vi ingen aning om.. jag är bara totalt förälskad i dom.. till Ms irriterade förskräckelse.  : )



Lilltösen som nog blivit av en favorit för mig.. då hon är så jäklars söt och väldigt social av sig.

Pojken ligger närmast och flickan bakom hans rygg. De somnade som slagna sälar och låg sedan där i flera timmar innan det var dags för mer mat och lek dom emellan.
 

De busar i solen.. hittar en kotte och tycker att det är världens roligaste grej.
 

Är man liten blir man lätt trött av att ränna omkring och busa med varandra.
 

Ser värre ut än vad det var.. flickan (den svart-vita) gäspar som får ögonen att rulla och pojken sträcker ut sig i solen med vässade klor.. Myyyyyyys.
 

Lilltösen.. väldigt väldigt iögonfallande liten varelse.
 

Pojken igen.. funderar på att döpa honom till Pettsson.. med sin skimrande melerade svart-grå-bruna päls.
 

-Asså.. hon e så söt att ja bara dööööööööör..! skulle en tonårstjej nog sagt. Jag som då ska vara en fullt vuxen kvinna numera säger istället - Alltså.. hon är så söt så jag bara döööööööööör...!!!  : )

Nu är semestern slut för denna sommar. I och för sig får jag en extra vecka v.36 då butiken skall piffas och pimpas upp.. så det blir till att åka upp och umgås med kattungarna en hel vecka igen.. lycka. 

Nää.. nu ska jag runda av här och se vad TVn erbjuder ikväll.. innan det blir dags att lägga sig för kvällen. Hoppas ni haft fina dagar sen sist vi sågs. Klä er nu varmt när kvicksilvret raskt sjunker ner mot botten och kör försiktigt på vägarna. Imorse var det nämligen tre stora olyckor på min väg till jobbet.. Så ta det lugnt.. hellre komma lite sent än att inte komma fram alls.

// Kramar Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0