Ditt och datt

Lördag..


Yes.. yes.. yes..  : )

Min favorit i kvällens Mello 2012 gick vidare till final i Globen.. David Lindgren med bidragslåten Shout it loud. Detta bevisar också att man aldrig blir för gammal för en riktigt skön discolåt.  : )



I tisdags var jag fri från arbetsplikt och for ut till ön för att hälsa på mams och sedan hämta pojkarna från deras daghem. På kvällen kom M hem till mig och vi slumrade till som vanligt i soffan. Pensionärsvarning..? Javisst.  : )



Busfröna tycker om kameran.. nästan lika mycket som kameran tycker om dom.  : )


 
På väg hem från la familia fångades detta i objektivet. Taget på kvällen därav den grusiga upplösningen.  : )


Imorn är det jobb igen.. och samma sak på måndag med. Därefter åker jag upp till M på Gården och spenderar min lediga tisdag uppe vid stugan. Lite lugn och ro för en stund.  : )

Hoppas ni får en kul helg med det ni hittar på. Kraaaaaaam.

// Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0