Ny prinsessa i stan

Torsdag..


Stort stort grattis till Viktoria och Daniel.. imorse föddes deras dotter.. en ny liten prinsessa har just påbörjat sitt liv. Hjärtliga och många lyckönskningar till det du tar dig för framöver.  ♥





Idag är jag fri från arbetsplikt. Solen kämpar sig i skrivandets stund fram genom de ljusgrå slöjdmolnen som ligger som ett täckte över vår stad.

Igår var det regn och med det följde ishalka som ledde många bilar av våra vägar runt omkring. Hade bara folk anpassat hastigheten efter väder så borde färre behöva kontakta sina försäkringsbolag istället för att blicka på fartskyltarna som ibland säger 110 men borde regleras ner till 80-90 såna här dagar.. kanske ännu lägre i vissa fall.



Coheed and Cambria.. mina gamla favoriter.


Strax ska jag börja göra mig iordning för en dag ute på ön med mams och busfröna. V har fått vattkoppor men då vi redan har haft det som små.. mor och jag.. föreligger ingen fara för bältros och annat skoj man som vuxen annars kan få. : )

Lite senare ska jag bila bort till jobbet för ett möte vi måste ha lite hastigt och lustigt. Nya saker inom företaget startar på måndag så då ska vi få en genomkörare i vad som gäller så att vi är förberedda när allt sedan sätter igång. Spännande och hoppas kunderna gillar det nya konceptet.. vilket är mycket generöst om jag får säga det själv. : )  

Coheed and Cambria - Wake Up
http://www.youtube.com/watch?v=1NcdwL7NbtM&feature=related


Nää.. nu ska jag börja göra lite nytta här hemma. Hoppas ni får en trevlig dag.. en likaså trevlig fortsättning på veckan.. och när helgen tar vid imorgon efter jobben och skola.. att vi också får en strålande solig och varm ledighet med det som hittas på.  : )

// kram så länge.. Christine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0