Mångalen

Tisdag..


Hej på Er.. det var ett tag sen sist. Idag är jag ledig och ska försöka hinna med så mycket skoj jag bara kan. M är borta på kurs så upp till Gården känns då inte lika aktuellt som när han annars hade varit där.

Ska strax piffa till mig innan jag ska köra bort till min goda vän K med de små söta barnen E och A. Vi har mycket att prata ikapp oss på sedan sist vi sågs.  : )

Efter att jag varit hos K och hennes familj ska jag åka hem till en annan god vän.. på andra sidan stan.. S.. hennes kille R och deras lilla hund A. Mera fika lär det bli.. och en himla massa prata.  : )





I förra veckan var det fullmåne flera kvällar i rad. Den har verkligen något speciellt över sig.. något gåtfullt.. magiskt.. och var otroligt vacker här om kvällen när jag lyckats fånga den så här rund och go med min minnesmaskin.  : )

Nedan länkar jag till en väääääldigt skön ny låt jag hörde på radion för någon dag sen. Passar också bra till mitt körsätt jag ibland tar till när jag utsätts för idioter i trafiken. Mamma inte gilla.  : ) 

Cobra starship - middle finger

http://www.youtube.com/watch?v=SBAFw5EjuSE

Nää.. nu måste jag sätta fart så jag inte blir sen till träffarna.

Hoppas att ni haft fina dagar sen sist. Kör försiktigt.. var rädda om er.. och om varandra så klart.  : )

// Kram så länge.. Christine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0